Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΟΛΗ μου η υπαρξη εισαι εσυ.ΕΣΥπου με εφερες στον κοσμο, που με διδαξες πανω απο ολα να ειμαι ανθρωπος,με εμαθες να σεβομαι τον θεσμο της οικογενειας,να ειμαι τιμια, να αγαπω την ΕΛΛΑΔΑ.Εσυ που με επιανες απο το χερι,καθε φορα που λογω μεταθεσεων αλλαζα σχολειο, που με πηγαινες μπαλλετο, που μου μαθαινες ορθη γραφη.Εσυ που ησουν διπλα μου στις πιο μεγαλες στενοχωριες,βραχος, οσο μπορουσες να αντεξεις... Εσυ που καλυπτες παντα τις σκανδαλιες μου !!!ακομα κι οταν με ραπιζες με τα λογια σου, ησουν προφητικοςΕσυ που εμφανιζεσαι, σπανια στα ονειρα μου, αλλα παντα για να με συμβουλευσεις. Με εμαθες να ειμαι τιμια και ηθικη, κι ενω ελεγες οτι ολοι οι γονεις αυτο κανουν στα παιδια τους, σε μενα υπηρξες σκληρος κι αδιαπραγματευτος για να γινω σωστη.Μα το πιο σπουδαιο που μου εμαθες ειναι πως δεν μπορουν ολοι να μας αγαπουν, αξιζουμε ομως ολοι τον σεβασμο ολων, κι  οταν καποιοι δε μας σεβονται, κανουμε πισω διακριτικα.Ο ευγενης παντα ζηταει συγνωμη......... Αν αναπνεες τον αερα που αναπνεω,αν εβλεπες το πρωινο φως, κι αν ακουγες το ξυπνημα της φυσης, θα σου εδινα ενα μεγαλο φιλι και θα σου ελεγα, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΑ μου, ειμαι περηφανη που εισαι ο μπαμπας    μου.     Τωρα σου λεω ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ,ΣΕ ΠΑΝΤΟΥ ΝΙΩΘΩ ΠΑΝΤΟΥ,ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑΤΙ   ΕΙΣΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ!!!                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου